Thursday, February 2, 2012

3 Rasa dan 3 Suara

As salam di petang Khamis.....peewwwwwww....merehatkan minda sekejap dari memandang kerja-kerja di atas meja ni... 

Apa itu 3 rasa  dan 3 suara.....adakah untuk lagu Beribu Sesalan...ooo tidak....bukan....tapi untuk 3 suara anak daras
N3 petang ini adalah menu dinner malam tadi.....Siakap Tiga Rasa untuk hidangan kami sekeluarga.....memang sedap...yesssss tak tipu punya....diakui memang teramat sedap....resepi kak ham ambil dari blog www.kakinakl.com . Terima kasih juga kepada penyumbang resepi Siakap Tiga Rasa ini. 

Ada juga beberapa bahan tidak mencukupi hanya bahan tumis dan bahan sos saja ada stok di rumah.
  • Berbaloi-baloi wpun tiba ke rumah dah lewat tapi ku teruskan jua niat dihati untuk mencuba Siakap 3 Rasa ini 

Siakap Tiga Rasa berposing di atas dapur je....

Pssssttt...kak ham sempat bw je...tp tak tinggal komen tau...minta maaf ya...nti kak ham bw lagi dan tinggalkan komen serta akan membalas komen anda semua ya..

3 comments:

  1. berbaloi2..nmpak sodap siakap 3 rasa ni ..nyumnyumnyum...

    ReplyDelete
  2. Ngah nak siakap tu tau nnti p umah ngah,si atiah tu hohohoho maknya kena jaga elok2 nanti kena bawak larik heheheh kakak pun lawoooo ,ngah kejap aje nak makan nasi kendurikan kekkeek merapu ni x de idea

    ReplyDelete
  3. meh mokwo nak ter'selit' sorang.......siakap memang sedap di'tiga rasa'kan....yummy! comel2 anak daras ham!

    ReplyDelete

There was an error in this gadget