Tuesday, January 10, 2012

Puding Karamel Kentang


Pehhhhhhhh terasa-rasa kenakan Puding Karamel Kentang ini dimulutku......semua di dalam rumah amat menyukai Puding Karamel Kentang resepi dari DJ dapurku sayang adik sayang yang cantik jelita intan payung yang tidak pernah lokek dengan senyuman wpun belum lagi pernah bersua secara realiti tetapi melalui pertuturannya pun, kak ham dah tahu gerangannya wanita jelita ini.


Jutaan terima kasih kak ham ucapkan kepada DJ dapurku sayang  di atas kesudian berkongsi resepi-resepi yang terdapat di blognya.

Nak tahu kesedapan Puding Kentang Karamel silalah membuatnya. Bahan-bahannya pun amat mudah dan memang sentiasa ada stok di dapur kita.

DJ, kak ham kena buat puding ni setiap minggu atas permintaan anak-anak dara akak.
Jemput makan...nyum nyummm...nyummm....

2 comments:

  1. cantik la kak ham pudingnya..elok je dia keluar dari loyang...saya sekarang suka letak kek dlm puding karamel ni...2 in 1...hehehe

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...setakat ini bila kak ham buat puding ni xde masalah langsung...nti kak ham nak cuba buat mcm yang quinnie katakan tu...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget