Thursday, January 19, 2012

Oren Blended Cake


 Permukaannya kita kasi bedak sikit (tabur icing sugar)

Yang ini ala2 muffin gitu....make up dgn coklat chips

Dah selalu sangat kak ham buat kek senang ni....makan ketika suam-suam tu..wallaaaa...resepi asal kak fida (myr) tapi kak ham ciluk resepi ini dari blog adik cantik jelita sariyusa.blogspot.com (klu kat FB Permata Sari Yusa). Terima kasih kepada kedua-dua berkongsi resepi ini.

Hari ini tak boleh bebelan panjang, ada hal nak diuruskan.....

4 comments:

  1. assalam kak ham, saya pun suka sgt buat kek oren mudah ni, puas mkn

    ReplyDelete
  2. salam kak..mmg sedap kek oren ni.. senang n cepat je siap kan kak :)

    ReplyDelete
  3. kek ni memang senang betul nak buat....lepas tu elok pulak jadiknya...hehehe....

    ReplyDelete
  4. ER...mggu ni boleh buat kek oren mudah ni lagi...sebab dapat limau beribu2 lemon...

    Sha.....sambil goreng ayam...sambil godek kek oren...siap masak lauk pauk...kek oren pun dah siap..tgguu ngap je..

    Q...tu la..setakat ni alhamdulillah..menjadikk je...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget