Thursday, January 12, 2012

^Nasi Goreng Je^

Salam Khamis yang mendung, sekejap lagi keluarlah sang mentari...

Menu yang sempat dimasak untuk kami sekeluarga, semenjak hujung tahun 201, kak ham boleh dikatakan hari-hari balik lambat dari ofis, jadinya masak yang senang-senang aje, janji kenyang.  Tetapi Sabtu dan Ahad adalah hari kak ham bersama keluarga dan juga menjalankan kerja-kerja rumah. 

Berhenti dulu di sini, nanti ada masa lapang kak ham bw ya, ada kerja-kerja pejabat yang perlu disiapkan.
Nasi Goreng campak-campak je, diduetkan dgn telur mata, sambal belacan dan kepingan timun

4 comments:

  1. Ham,
    nasi goreng pun sedap.pulak gandingan ngan telur..kat kedai mahal tu..hehhee makn ngan asam pedas sedap gak nyer kan

    ReplyDelete
  2. salam kenal,

    tetap ok. ada juga masa nak masak kan :)

    maaaf baru sempat nk folo :)

    ReplyDelete
  3. KA....betul tu klu makan kat kedai dalam RM5.00 sepinggan kali dengan 5 orang......jumlah beso tu..

    ReplyDelete
  4. AM.....terima kasih sudi berkunjung ke rumah maya kak ham ni..xjadi masalah la..biasala tu..rutin harian kita....apa2pun terima kasih ya...terharu...nak nangis dah ni...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget