Wednesday, January 25, 2012

Cuti-Cuti Ku.....Pak Belang vs Anak Belang

As salam di pagi Rabu...eehhh Isnin...eehhh Rabu la...alamak terlupa sebab cuti lama sangat.....

Sempena cuti empat hari yang lepas, kak ham tak balik kampung, hanya cuti-cuti di Kuala Lumpur je...peeehhhhhh Sabtu, Ahad, Isnin dan Selasa...hari-hari keluar jenjalan...cuci-cuci mata...jenuh menyukat jalan sambil menyukat bangunan. 

Nanti-nantilah kak ham ceritakan cuti-cuti di Kuala Lumpur ya... seronok sebab jalan xjem langsung...mengambil masa hanya dalam 20 minit dari rumah kak ham...klu hari-hari macam ni bestnya...Sabtu dan Ahad akan datang ni pun sibuk...ada undangan.

Pak Belang vs Anak Belang


4 comments:

  1. Seronok jenjalan sekitar KL kalo time cuti kan K.ham, kalo tak mmg bosan dgn jem je. Jenjalan kat mana tu bestnya

    ReplyDelete
  2. kak ham..seram tengok mulut rimau duk nganga tu...kekeek...kl cuti raya cina kosong ye kak..tapi mat2 indon bangla semua lak duk bertaburan jenjalan...kekeke

    ReplyDelete
  3. saya juga bercuti di KL sahaja...
    memang jalan teramat kosong ...
    comel anak belangtu...

    ReplyDelete
  4. Rosa...mmg seronok sangat..we enjoy it...

    Quinnie...mulut rimau mmg menakutkan tp anak rimau tu xtakut langsungkan....mat2 indon dan bangla berlegar2 di luar kawasan sopping komplek...

    Cho Zila....terima kasih sudi berkunjung..

    ReplyDelete

There was an error in this gadget