Monday, August 22, 2011

~::Ayam Bakar Berempah::~

As salam di pagi Isnin atau ada yang mood Monday Blues....22 Ramadhan...mood raya sudah mari...seminggu je lagi kita akan menyambut kedatangan Syawal....sekut raya pun belum buat...bila nak buat ya...nak buat yang senang-senang je kot );... 

Ok lah..disini kak ham nak kongsi menu berbuka yang telah dicuba mengikut resepi yang kak ham ambil dari fotopages kak hanieliza.'..terima kasih kak liza di atas kesudian berkongsi resepi Ayam Bakar Berempah ni..memang sedap.. Sebenarnya banyak resepi-resepi dari kak liza yang telah kak ham cuba dan hasilnya memang tidak menghampakan.

Anak-anak makan sorang dua ketul, di samping kak ham buat jugak salad kentang, sos lada hitam semua resepi ada di fotopages kak hanieliza. Alhamdulillah respon keluarga juga amat baik. Jimat duit xpayah berbuka kat luar kan. Meh kita layan gambar Ayam Bakar Berempah berposing di atas meja makan.

4 comments:

  1. Alahai kakakkuuu...
    Sedapnyer nampak ayammu ituu..
    Tak pelawa adikmu ini kah bersantap bersama??:D

    ReplyDelete
  2. Adikku sayang...kakakmu mmg nak bersantap bersama mu....hari boleh kita makan bersama...stok ayam berempah tu ada lg dlm esbok.....

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya jugak buat kakham sekeluarga....dah nak habis ramadhan dah kita ye....sekejap sgt rasanya masa berlalu...

    ayam kalau dibuat panggang memang licin...hehehhe...dah lama jugak tak buat ayam panggang nih...makan cicah ngan air asam ke sos ke memang sedap nih...:)

    ReplyDelete
  4. q..kat rumah kak ham hanya ayam yang laku...jgn buat sup ayam je..mmg dorg xsentuh..:(

    ReplyDelete

There was an error in this gadget