Friday, August 5, 2011

Alhamdulillah..

Salam Ramdhan.. dah 5 Ramadhan hari ni..

Puasa-puasa ni malas nak cite byk..kurangkan bercakap tetapi lebihkan membuat kerja yang diamanahkan...

Nak kongsi cerite gembira..alhamdulillah rezeki kami di tahun hadapan..insyaallah...

Taraaaaaaaaaaa...
Nak baca lebih jelas sila klik gambar....

5 comments:

  1. Assalam Kak Ham....Selamat Berpuasa....rinduuuu bangat dengan Kak Ham...tetiba ter"INDON "pulak!!!OOOO tak nak cakap banyak2 Kak Ham puasa...nanti kering tekak....alhamdulullah bila dah murah rezeki tu.....jangan lupa pada yang tak berapa ada pulak ya!!!hiiiiiSelamat berbuka...Kak Ham masak apa ke main tunjuk2 hari ni!

    ReplyDelete
  2. Salam Kakakku Sayang!!

    Selamat berpuasa..ALhamdulillah murah rezeki tu.
    Tu je la..kang banyak cakap mengurangkan pahala puasa hehehe...muahhss!!!

    ReplyDelete
  3. wahh.. kak hamm... berbilion2 punya projek tuu kak.... mesti ada kena mengena ngan tempat kerja akak ni kan...
    slmt berpuasa kak..

    ReplyDelete
  4. salam K.Ham..kat suratkabar ttg apa tu?tpt keje k.ham ker?.Selamat brbuka puasa tuk k.ham skluarga...

    ReplyDelete
  5. wsalam semua adik2 kak ham yang di sayangi...watie, ttm, madiha dan atie....
    alhamdulillah rezeki kami di ofis ni....alhamdulillah setakat ini projek2 mega yg kami semua dapat...syukur padaMU Ya Allah...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget