Tuesday, July 19, 2011

Sekali Lagi

As salam...selamat pagi semua...hari ini kak ham nak kongsi cerita tentang filem Sekali Lagi yang dah ditayangkan di pawagam pada 30 Jun lepas. Kak ham cuba cari masa yang sesuai untuk menonton filem ni, alhamdulillah....akhirnya tercapai juga hasrat dihati ini...sukaaaaaaaa sangatttttt:).

Filem ini dilakonkan oleh Lisa Surihani, Sam Shaheizy Sam, adik Mia Sara Nasuha dan beberapa yang lain. Bila kak ham tengok tajuk filem ni hati kak ham terus berkata...aku mesti tengok cite ni. Kak ham sendiri pun tak tau kenapa kak ham nak sangattttttttt menonton filem Sekali Lagi sedangkan sebelum2 ni kak ham xkisah sangat kalau xdapat menonton. Tapi bila kak ham dah menonton filem ni baru la kak ham dapat jawapannya. 

Yesssssssss i loved this story..:).
 Gambar ehsan dari google

2 comments:

  1. Hamboiii..tengok wayang tak ajak kiterr..
    Kakkk..ada DVD cetak rompak dia pos la sini wakakaka!

    ReplyDelete
  2. Tim..akak siap beli astro first ko..xjemu weiii...
    nti download je dari u-tube....

    ReplyDelete

There was an error in this gadget