Tuesday, December 14, 2010

Sepetang di Bagan Datoh....*_^

Tajuk n3...poyo2 je ekkk....silalah muntah ijo...;p

Hari Ahad lepas (12.12.2010) kami sekeluarga menghadiri majlis persanding anak buah sebelah suami kat Bagan Datoh, Perak. Gerak dari Cheras dalam pukul 9.45, singgah kat R&R Jejantas Sg Buloh utk breakfast kat Kaya Kopitiam. Keluar exit Sungai Buloh terus menuju ke hala Kuala Selangor. Sampai rumah kenduri dalam pukul 1.00 tengahari. 

Lepak2an jumpa kedua2 pengantin, jumpa mak ayah pengantin, dan jumpa semua sedara mara, part jumpa saudara mara xboleh kejap2an...gossip2an panas byk tu....kak ham memang rapat ngan semua saudara mara xkirala sebelah kak ham ke..sebelah suami ke...kawan anak2 kak ham ke...semua boleh jadi kawan ..dah mcm kaknam pun ada. Gedebuk gedebak begitu begini dalam pukul 4 petang baru la nak gerak balik ke KL, itupun setelah suami tercinta memberi syarat. Kalau tidak mau sampai ke senja gossip2an.

Dialog di dalam kereta semasa nak gerak balik ...

Isteri yg disayangi: Abangggggg...jom kita singgah kat jeti bagan datoh nak?
Suami tercinta : jeti bagan datoh????? nak wat apa?
Isteri yg disayangi: alaaaa jomla..dah dekat sangat dah....isteri abang ni xpernah sampai ke sana lagi tau..teringinn sangat...jomlaaaa
Suami tercinta: ok. ok..ok..jom..tapi balik nanti drive pulak ya.
Isteri yg disayangi: ok..ok..arahan diterima....sayanggggggggggggggggg abang....terima kasih ..
note: saja bold watak isteri yg disayangi....(uwekkk....sila la muntah)
 Gambar-gambar sekitar di pekan Bagan Datoh, juga gambar kaknam junior

1 comment:

  1. salam k.ham..x naik jeti ke tengah laut tue ker?klu atie mmg gayat rasanya..serammmm

    ReplyDelete

There was an error in this gadget