Wednesday, November 24, 2010

Spaghetti Kabo Lalalalaaaaaaa

Assalamualaikum semua murid-murid..........dah sarapan ke belum? Cikgu Ham xsarapan apa2pun..minum air panas kosong je sebab batuk menjadi2...hingus asyik meleleh je....tensennnn....huhuhu....:(

Di pagi Rabu ni..cikgu ham nak kongsi menu yang dimasak untuk makan-makan ngan anak-anak ketika seleberet besday anak teruna cikgu tu....pssstt..xhabis lagi cite besday anak dia ekk..macam la dia sorang ada anak...bla bla bla bla bla.....;P

Menu ni dimasak tiga malam berturut-turut di atas permintaan ramai.....kira carta hits la...pssttt menyampahnya..siap nak puji2 lagi tu...mcm la orang lain xtau masak....bla bla bla bla...

Dah la tu...bebel.....guru beso...guru penolong kanan...guru displin.....guru hal ehwal murid.....pembantu am...jurutaip....kerani makmal...kerani akaun...PA boss....semuanya dah panggil cikgu.....ok jumpa lagi bila-bila cikgu free ya....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget