Thursday, November 11, 2010

Hangusss...........

Weeiiii...sedapnya pekena kerabu mangga ni..gandingkan dengan masak asam rebus ikan....nasi panas-panas gitu...amboiiiii kombinasi yang teramat sesuwaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii. nok.....siap bertambah-tambah nasinya....laki bini makan nasi seperiuk xhingat doniaaaaaaaaa ko...balun bang...balun yang...makan kenyang-kenyang....si budak kenit atiah pun sama..nga nga je mulut dia...lapo ko nak.....

Amboi nak cite pasal kerabu mangga je.....tapi meleret-leret citenya tentang pelahapnya kak ham makan ya...atenya baik teman cite pasal keburukan teman daripada teman mencite keburukan orang lain....buat berdosa je...jenuh nti teman nak mencari orang yang teman mengumpat nak minta ampun..minta maaf sebab mengumpat.....idakle..dosa teman yang ada pun tidak tertanggung.....meleret lagi...adooiiiiiiii mau kena pelempang pulak..dosh dosh dosh...tapi teman sentiasa memaafkan sesiapa saja setiap saat dan waktu....moh kita nyanyi lagu si rahmat ni...kome kenay ke rahmat ni...kalo xkena pegi cari kat google ya...dulu handsome...sekarang ni kureengg la handsomenya sebab dah berumur...tpkan cik abg teman maintain handsome...betulkan bang.....abang gelak tu control2 skit tau...senyum melirik xpe...

Buat kerabu mangga ni hari ahad lepas tapi kacang tanahnya terlebih dos kepanasan...udahnya terhangus skit..lantak la.....nak masuk perut jugak kan.....resepi hentam je labu...
eehhh..silap...terenterprem gambo mok cik..maaf ya..
Baru la betul...Kerabu Mangga...

1 comment:

  1. salam k.ham..apa kabar?lama x singgah umah akak nie..windu la!aritu atie xdpt masuk ke umah akak nie sbb ada malware merah tuh!Alhamdllh arini dpt gak masuk...makasih ziarah atie yer!kerabu mangga???dh ngencess nih!

    ReplyDelete

There was an error in this gadget