Thursday, November 25, 2010

Baiknya.....

Hai..dah makan tengahari ke? Makan apa tengahari ni.....? Kak ham makan nasi ayam Restoran Jaring.....teramatla sedap.....terutama supnya...wallaaaaaaa weiiiii...

Dalam pukul 11.40an pagi tadi, kak ham pergi klinik....sebab xtahan dah sakit tekak teramat sangat...serupa mau nangis....sedihkan.... sampai budak-budak kat ofis simpati terharu gilaaa  tengok keadaan kak ham.....alhamdulillah ada jugak yang menyimpati dengan kesihatan aaaakak ni...terharunya....

Dah merapu aaahkak ha....tapi yang ini betul punya..seyes tau...masa dalam bilik doktor tu kak ham cakaplah tekak sakit...hidung berair (running nose)..siap doktor tu buat joke..ur nose lari ke mana????...dush dush dush tumbuk doktor tu....pastukan...ayat tak boleh tahan....doktor tu cakap...saya bagi awak mc ya..tapikan kak ham cakap xpayah doktor...saya nak ubat je...supaya malam nanti saya boleh tido terus nyenyak...doktor tanya kenapa awak xnak mc...saya banyak mengulat kerja  doktor....ha...baik la namanya kan....memang BAIK......kalau xkerana banyak kerja kak ham mintak mc seminggu....gileessss mc seminggu...ada ke doktor nak bagi...
Ambik..sebeban ubat-ubatan....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget