Wednesday, January 6, 2010

Laksam...Beli Punya


Laksam yang dibeli untuk santanpan sarapan pagi kak ham...ini menu beli minggu lepas...

4 comments:

  1. Weh...beli tu kalau boleh lebih kan sebungkus untuk cek sama kak na!!! Awat minggu lepas baru nak tayang hari ni...sapa yang dok berlengkarq ataih sofa..macam besa dok buat saja....
    Rumah cek mana ada sofa..ada bangku kayu dengan tikarq saja!!

    ReplyDelete
  2. Hi KakHam! Sorry Love was away tadi...!

    Brought some pudding for U...:)

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Ham..last week pun sue sarapan beli laksam..

    Dah lama tak beli situ kan...Tau apa jadi, dah lah harganya naik limaposen, pah tu bungkusan kuah nya dia main taruk sekali kat dlm bekas tau fuu faa tu (dulu buh luar, isi dalam byk siket)

    Dah lah naik harga, isi pun kasi kurang...Tak patut betul...

    Cheewaaahhh...byk bebel ni..balasan utk org malas buat sendiri..keh keh keh...

    ReplyDelete
  4. Salam kak...sedapnya! meleleh tgk laksam tu!!!

    ReplyDelete

There was an error in this gadget