Thursday, December 10, 2009

Tolong...tolonggggggg

Salam semua.....pejam celik pejam celik.... hari ini dah hari Khamis...cepat betul masa berlalukan. Esok hari Jumaat....hooray..... Selangor cuti, sempena Hari Keputeraan Sultan Selangor.

Tapi kerja-kerja rumah banyak la pulak. Adussssssss..........letihnya bila memikirkan kerja-kerja rumah yang perlu dibuat, lepas tu nak keluar ada urusan lain.


6 comments:

  1. Gambarq tu cam dalam buku sekolah masa kecik2 dulu la pulak!!!Alahai Kak Ham cuti kan...buat la pelan2...Watie ni tak ado yg nak nolong jugak Kak oooi..samalah kita...!!

    Watie balik dulu na!!Tak mau jamu teh ka???

    ReplyDelete
  2. k.ham, umah k.ham 3 tingkat ya? patut le payah no nak ngemas. nk saya tolong ke???

    ReplyDelete
  3. salam. saya suka tengok photo lama-lama seperti yang dipaparkan. teringat zaman sekolah dulu.

    ReplyDelete
  4. Yeah yeah! Selangor esok cuti! Anyways, it doesn't give me any difference...coz Love mmg duk kat umah jer! kikiki! ;)

    Happy working at home ye kak! hehehe

    ReplyDelete
  5. kak,nak pergi tylg ngemas kat umah akak pun,umah saya pun sama ja.hehe............

    ReplyDelete
  6. salam semua...alhamdulillah...kak ham berjaya menyiapkan semua kerja-kerja rumah...seronoknya....hari isnin datang ofis opis dengan hati gumbira....bergembira..hahaha...lalalala....

    ReplyDelete

There was an error in this gadget