Tuesday, December 22, 2009

Puding Coklat


Dalam ramekin bentuk leb love


Dalam 2 versi

Dicurahkan susu air...nyum nyum nyum...jemput makan

Suntikan vitamin R selama tiga hari, telah membuatkan kak ham teramat rajin masuk ke dapo......terperasan pulok. Pulak tu stok bahan-bahan baking ada lagi, segala mak neneknya semuanya dah tersedia tinggal leburkan je ke dalam periuk. Semuanya main agak je....janji dia masak.

Sekurang-kurangnya anak-anak kak ham ada la juga kudapan bila dorang tinjau esbok kat dapor cenonet tu, especially anak dara yg no.2 tu memang suka kudap2 ni sambil menyuap budak tecik.

3 comments:

  1. Eeeeiiii...Puding lagiiii..Sukeeee...Lagi-lagi yang baru keluar esbox..Nyum nyum nyum

    Kak Ham, versi choco ni boleh ambik tak?

    ReplyDelete
  2. Woaah...puding! Love suka sgt Puddings!

    Love pun nak! :) Hehe, chop chop ngan Sue!

    ReplyDelete
  3. Adik2...jgn rebut2...banyak lagi tu...kalo xcukup nti kak ham buatkan lagi....

    ReplyDelete

There was an error in this gadget