Monday, December 14, 2009

Dating with kak hanieliza

Salam semua.....setelah selama dua hari tidak online...hari ini kak ham nak kongsi gambar kak ham berjumpa dengan kak hanieliza pada hari Sabtu semalam di Setiawangsa.

Kak ham pergi bersama-sama dengan kak intan, selepas kak ham pergi menghadiri  dua majlis kenduri kawin pada hari tu, dalam pukul 3 petang terus ke rumah kak intan dan menuju ke Puteri Apartment di Setiawangsa

Sebenarnya pertemuan ini pun tidak dirancang, secara kebetulan je..tapikan kalau dah rezeki tu nak berjumpa walau macamanapun dengan izinNYA, alhamdulillah.....berjaya jugak kak ham berjumpa dengan kak hanieliza yang glamour ni tau. Masa amat mencemburui kami tatkala seronok bersembang-sembang dengan kak hanieliza sehinggakan terlalu cepatnya masa berlalu.

Insyaallah kalau ada rezeki dan dengan keizinan dariNYA.......mudah-mudahan kita dapat berjumpa lagi ya kak hanieliza.

Kak Hanieliza


Kak Ham with Kak Hanieliza

Oren Sponge Cake with Cream Cheese....sedapnya...thank you kak lieza dan kak nunnie....

2 comments:

  1. salam...Wah bestnya dapat peluang jumpa kak Liza...

    Itu hari Kak Intan pun ada ajak join skali, tapi keadaan tak izinkan..

    Takpelah..Mungkin lain kali kalau ada rezeki, sape tau kan?

    ReplyDelete
  2. wsalam nenie...insyaallah..ada rezeki di lain kali...mudah2an........

    ReplyDelete

There was an error in this gadget