Thursday, December 3, 2009

Antara Kenangan Terindah

Salam....selamat sejahtera.....apa khabar semua? Doa saya semoga semuanya sihat dan sentiasa di dalam lindunganNYA...amin.

Ok...n3 kali ni saya nak berkongsi sedikit pengalaman semasa di'interview' untuk keluaran majalah NUR bulan Feburari 2007. Tiada terlintas langsung perasaan riak atau untuk menunjuk-nunjuk, sekadar berkongsi. Saya berharap jangan ada beranggapan negatif atas apa yang saya kenangkan.

Saya sebenarnya pun tidak sangka, tetapi semua ini adalah atas kehendakNYA juga. Saya hanya menggantikan seseorang kerana beliau terpaksa berada di luar kawasan pada ketika itu. Saya di'interview' untuk ruangan FOKUS - BONGKAR MITOR PEKERJA SETIA. Masa yang diambil hanya satu hari sahaja dan team majalah NUR kena datang ke tempat kerja saya disebabkan kesuntukan masa. Cuma sessi photografi mengambil masa kerana mereka memerlukan shoot yang terbaik.

Jadi ini antaranya........



7 comments:

  1. Wow!!! Akak famous la! I'm sure those memories will stay fresh in ur minds forever! ;)

    ReplyDelete
  2. salam ham...wah pekerja istimewa ni..bolehlah kerja sampai pencen..

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat masuk majalah!

    * lain kali ajaklah kami sama heheheheheh :D

    ReplyDelete
  4. alamak love.....actually ada lagi keratan majalah lain...tp nti la....

    ReplyDelete
  5. wsalam kak ina....xde istimewa mana pun...kalo simpanan cukup xtggu pencen kot....

    ReplyDelete
  6. kak e...ok...nti akan saya war2kan tau.....

    ReplyDelete
  7. wah kak ham hebat la...hikhik.masuk majalah tu..tahniah akak...ehh kak yg pompuan puaka ko citer kat aku tu kaka ape kes...ko da leh tenet balik ker kaka...aku da kene block semula...aku rase nak terajang jer pompuan cine tu kak

    ReplyDelete

There was an error in this gadget