Tuesday, October 20, 2009

Ucapan terima kasih...........

Hari jumaat (9hb Oktober 2009) ketika minum petang bersama ofismate kat gerai sebelum nak balik rumah, saya menerima panggilan telefon dari kak intan mengatakan yang kak intan dan suami nak datang beraya ke rumah, bergegas saya balik sebabnya takut tersangkut dengan jalan jam. Gembira rasa hati menerima kunjungan tetamu dari wangsa maju ni walaupun kak intan dan suami ada datang beraya ke rumah kami semasa di kampong hari tu (raya pertama) tapi lagi puas hati sebab kak intan datang ke rumah saya di Cheras.

Pada kak intan dan abang din, saya mintak maaf la ya....rumah saya ni ala-ala rumah cowboy....hidangan pun yang express je....memang xsempat nak amik gambar makanan...kelam kabut sbb saya sangku jugak dalam jam masa tu....sampai umah dalam pukul 8.00 malam...nasib abg jam dah sampai rumah dulu...maka bergegasla dia mencari apa hidangan nak dijamu pada kak intan dan suami....tapi seronok berborakkan.....


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget