Thursday, October 29, 2009

Memori.......










Kenangan ketika pertama kali berjumpa dengan geng-geng MyR pada awal tahun 2009 di KLCC...uisshhh berdebar tu....mana taknya....xpernah bersua muka hanya berborak di forum MyR...tetapi selalu masuk cari resepi je masa tu...entah macam mana tergerak hati nak join forum MyR...bermula la episod bersua muka.....kebetulan pulak nor67 turun kl....

Alhamdulillah segala perancangan yang diatur pun menjadi kenyataan....amin..

Insyaallah kalau dizinkan dan ada rezeki, mudah-mudahan kita dapat berkumpul kembali......

4 comments:

  1. Mana kuih bakar ni...Kak Ham...jumpa gambar lain lak ni...nak kuih bakar...huhuhu!

    ReplyDelete
  2. ham... kak e tak adalah gambar2 masa gader2 tu...

    ReplyDelete
  3. kak e...amik je kat blog saya ni...saya xkisah...saya halalkan

    ReplyDelete

There was an error in this gadget