Thursday, October 29, 2009

Makan2 with Aymy Kuwait...

Alhamdulillah....dapat jugak jumpa Aymy Kuwait masa dia balik M'sia dalam bulan April lepas, kebetulan pada masa tu aymy tinggal di rumah milnya di Kelana jaya. Apalagi terus tepon, ajak aymy makan kat Restoran Jaring....sampai aymy tak tau nak makan lauk apa....semuanya menyelerakan katanya...jadinya ini la yang kami makan hari tu...gambar dengan aymy xde dan gambar makanan yang lain pun ilang jugak......boleh la ya....jgn marah tau....nti kena jual....lelong lelong...

Maaf la sebab ni cerita lama...tapi layan jeeeeeeee............


Ikan Pari Bakar


Ikan Keli Bakar



Aymy ini nasi sapa eekk....kak ham punya ke atau Aymy punya?

4 comments:

  1. salam..kak ham...ni mesti kes lupa nak post then godek² pc jumpa gambo² lama baru ingat..hehhehe...kira oker ler kan..better late then never..gambo muka aymy kuwait takde ker kak ham...?

    ReplyDelete
  2. Baru nak ngaku...Nasi Watie...hihihi!

    ReplyDelete
  3. wsalam ann...cpu lama akak meletup abis gambo2 ilang...bom kebabom...
    tp tu la kalo dah rezeki mesti ada terselit jumpa tu yang tayang...

    ReplyDelete
  4. a'ahla akak lupa kan watie duduk sebelah akak masa tu....

    ReplyDelete

There was an error in this gadget