Thursday, October 29, 2009

Doakan Untuk Kakak Ain..........

Dari malam tadi kakak ain telefon saya bagi tahu yang dia akan menduduki peperiksaan akhir semester terakhirnya...dan paper "Lending" adalah kertas pertama dia pada hari Rabu. Dari nada suaranya saya tahu dia menangis tapi saya buat tak tau je sebab nti saya pun akan menangis. Walaupun begitu saya tetap menangis selepas perbualan kami habis pada malam tu.

Kakak ain mengatakan yang paper hari pertama tu amatlah susah, dan ada lagi paper yang susah katanya iaitu "HMR"... jadinya sebagai seorang ibu apa yang penting doa, kata-kata nasihat saya sebagai seorang ibu sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak-anaknya.

Untuk kakak ain doa mak sentiasa mengiringimu anak ku. Tak boleh nak teruskan dah air mata mengalir ni......


4 comments:

  1. Moga Ain berjaya dengan cemerlang! Jgn risau Kak Ham...actually Watie pun risau...Along, Alang & Reena pun tengah exam...Moga Mereka semua berjaya dan dapat menjawab dengan tenang & lancar....Amin!!!

    ReplyDelete
  2. Terima kasih watie...sama-sama kita mendoakan kejayaan anak-anak...amin

    ReplyDelete
  3. semoga ain akan dapat menjawab dengan baik diiringi doa ibu yang pasti akan dimakbulkan oleh Allah SWT... Insyaallah...

    ReplyDelete
  4. terima kasih kak e.....terharu saya..

    ReplyDelete

There was an error in this gadget