Monday, October 26, 2009

Dapat Hadiah Tau..........

Salam semua....seronoknya hati ini apabila menerima hadiah dari ofismate, tapi nak kata hadiah harijadi xjugak sebabnya harijadi dah lama berlalu....hadiah wedding anni pun xjugak sbb dah berlalu jugak....hadiah raya kot....tapi raya pun dah lepas.....ahhhh ambik je la..orang dah bagi...alhamdulillah rezeki dari Allah...berbanyak-banyak terima kasih kepada yang sudi memberi.

Hadiahnya bukan satu..bukan dua...tapi tigaa..lagi sekali tiga hadiah...

Meh kita tengok apa hadiah yang saya dapat....jeng jeng jeng..........


Perfume dari Azila


Gelas McD



Yang ini dari Aida


Yang ini dari Aimi

2 comments:

  1. Hehe, suka kan klu someone gives us something...:)

    ReplyDelete
  2. Salam kak Ham... wahhh gelas MCD... hehehe sejak lepas raya ni tak singgah2 lagi ke sana...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget